Publisert av: mholstad | mars 2, 2008

Søte babylabber – som ballerinasko!

Disse søte babysokkene er utrolig morsomme å lage, de kan lages i ulike fargekombinasjoner og pyntes med diverse knapper. Jeg laget to par på bestilling til et tvillingpar. Disse er laget i Sisu, på pinner 2,5. De strikkes på 2 pinner hele veien, og masketall justeres enkelt etter størrelsen. Jeg laget de litt ekstra lange på leggen så de ikke blir sparket så fort av små pikeben. Her er de klare til levering, til selveste dåpsdagen.  Holder på med en flere ulike labber og sokker, skal legge de ut snart.

p1020546.jpg  p1020547.jpg   p1020552.jpg   p1020551.jpg

Responses

  1. For noen flotte sokker du har laget!
    Kan jeg være så frekk å spørre hvor du har fått tak i oppskrifta, eller har du funnet på den selv?

  2. Tusen takk! Og takk for at du skrev på bloggen min -er ganske fersk på dette enda. Oppskriften er sann halvveis hentet fra boken «Myk start» som er avbildet på bloggen min. Der er det mange flotte oppskrifter på babylabber – kan virkelig anbefales. Jeg har strikket 2 færre masker med hvitt over vristen, samt laget de litt romsligere i leggen.

    Løp og kjøp, og lykke til:)

  3. Så fine! 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

