Publisert av: mholstad | august 4, 2008

Mitt nye prosjekt – heklet jakke i alpakka

Jeg har tittet på nyhetene på Garnstudio etterhvert som mønster har blitt lagt ut. Utrolig mye fint! Omsider klarte jeg å bestemme meg for å lage denne jakken. Jeg hekler den i dobbel alpakka fra garnstudio, i mørkblå – skal poste bilder veldig snart. Er allerede ferdig med armene, og et forstykke. Det er superrask å lage siden den hekles med dobbelstaver – helt perfekt for oss som ikke har all verden tålmodighet. Gleder meg til å  ta den i bruk!

Og denne vesten vil jeg gjerne lage etterpå. Da har jeg tenkt å bytte ut fargene, feks bunnfarge hvit, med rødt, rosa, lilla, oransje og grønt i mønsterfarger. Vil at den skal være litt a la Oleana-style.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

