Publisert av: mholstad | august 9, 2008

Ullragger til ei lita jente

Jeg veit om ei lita jente som skal begynne i barnehage snart, og hun skal få et par ullsokker. Fant et kult garn i rød/rosa mix, som blir sprekt i noen tøffe støvler. Jeg strikker str 18 mnd, men jeg synes de ser veldig store ut. Slik er det når man skal teste ny oppskrift – at man aldi lærer! Uansett kommer de til å passe etterhvert – kanskje jeg kan gi de en omgang i vaskemaskinen.

Legg merke til den nye favorittkoppen min – kjøpt på Bærums Verk – I like it a lot!

Responses

  1. Hei. Jeg lurer på om jeg kan få legge ut bilder av det du har strikket fra boken «Myk Start», på bokens/min blogg?http://mykstart.blogspot.com/
    Der samler jeg bilder av ting som folk har strikket fra boken, og så var de så søte de sokkene du hadde strikket! Og jakken i alpakka.

    May

  2. Så fin farge på garnet du hadde valgt til sokker!
    Og den koppen var super fin, sånn har jeg også lyst på. Bra det snart er jul :o)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

