Publisert av: mholstad | september 25, 2008

Barnejakke av alpakka i halvpatent

Denne søte jakken strikket i alpakka var rett og slett uimotståelig for meg. Så da ble det nytt garn (kjøpe-garn-forbudet mitt har tydeligvis opphørt). Jakken strikkes i halvpatent, og det er faktisk nytt for meg. Det blir veldig mykt og mønsteret er mer synlig enn om man bare strikker vrangbord. Armene har gitt meg litt hodebry -klarte å starte på feil pinne med nytt nøste, og det vises ganske godt, så her må det bare rekkes opp. Jakken skal min søte niese få om et par uker, og jeg gleder meg veldig til å se den på.

Mønsteret er fra Sandnes alpakka 0-4 år.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

