Publisert av: mholstad | desember 26, 2008

Heklet lue med broderte hjerter – kjærlighetslue

hjerter

En god venninne som liker å være dronning på afterski, fikk denne luen til jul. Jeg tror den vil skape passelig blikkfang og gi ekstra oppmerksomhet:) Gleder meg til rapport fra fjellet! Denne er heklet i freestyle, og består av fastmasker hele veien – enkelt! Så fikk jeg en bok i posten om broderi-søm, så da improviserte jeg med noen hjerter. Brodering er undervurdert; relativt enkelt (etterhvert) og blir veldig pent, så det skal jeg gjøre oftere.

Responses

  1. Hei – så fin denne lua ble 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

