Publisert av: mholstad | desember 26, 2008

Jul, jul, strålande jul!

xmas_small

Endelig er det juleferie! Det betyr mye ledig tid mellom alle julemiddager og selskapeligheter, som kan brukes til å lage ting, og kanskje aller viktigst: oppdatere bloggen min! Det er altfor lenge siden sist, så jeg har mye jeg kan vise frem – gjelder bare å huske på alt… også har jeg byttet mobiltelefon, som desverre har et dårlig kamera. Så nå må jeg bruke fotoapparat, og jeg synes det er mye mas å laste inn bilder etc… ja, latskapen lenge leve! Men nå, på tide å oppdatere med noen produkter fra strikkeriet og trikotasjen. Jeg ønsker dere alle som er innom en riktig deilig jul, med god tid til strikketøyet.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

