Publisert av: mholstad | februar 15, 2009

Ny favoritt – Ribbed lace bolero

bolero-front1

 bolero-front2

bolero-skulder

                      

 

 

 

bolero-pa-benken1

Denne saken her er utrolig enkel å lage, og ser litt småkomplisert ut! Jeg fant den på Ravelry, den er kalt ribbed lace bolero. Jeg har laget tre stykk til nå, og vet at det blir flere. Denne er strikket i dobbel Silk Tweed fra Rowan. Jeg har laget fletter på vrangborden for å pynte den litt ekstra.  Denne er  på vei i posten til min mor, en slags litt forsinket morsdagspresang.

Responses

  1. hei falt for denne flotte ribbed laze boleroen men fant ikke oppskriften inne på den siden lenger.
    har du en link eller kopi av oppskriften hadde jeg vært evig takknemlig om du kunne maile meg den.
    mvh karianne


Legg igjen en kommentar

Kategorier

