Publisert av: mholstad | april 11, 2009

Vest i perlestrikk

dsc_0014

dsc_0012

dsc_0011

dsc_0010

Denne vesten er strikket etter mønster fra boken Feminin Strikk,  i garnet Alfa med glitter. Jeg synes fasongen er nydelig, og med pinner 6 går dette unna i en fei. Virkelig en vest som jeg gleder  meg til å bruke! Jeg tenkte underveis: denne skal jeg lage i flere farger… Vel, det får vi vel se på til høsten, eller kanskje jeg skal strikke den i bomullsgarn, type Sumatra, nå til sommeren?

Reklamer

Responses

  1. Hei, oppdaget bloggen din i dag, og synest den blå genseren (… eller er det en jakke?) som henger som nr 2 fra venstre i «logoen» din ser så fin ut! Kan du røpe hvor jeg finner oppskrift og garn/farge? Da blir jeg glad!

    • Hei Oda,

      Takk for hyggelig kommentar. Det er en jakke strikket etter oppskrift fra boken Myk start, i alpakka fra Garnstudio. Jeg skal oppdatere bloggen min med et skikkelig bilde av den.

  2. Hei!
    Kom over sida de når jeg søkte litt rundt på nettet og jeg må bare si at jeg synes det var veldig interessant å kikke rundt på alt det fine du har laga 🙂 Fikk lyst til å lage mye av det selv 😀

    Tenkte å legge deg til i bloggen min så jeg husker å stikke innom igjen en gang 😉

Twitter-bilde

Google+-bilde

Kobler til %s

Kategorier

%d bloggere like this: