Publisert av: mholstad | april 20, 2009

Babyjakke fra boken Myk start

dsc_0028

dsc_0029

Jeg har nettopp blitt tante for andre gang, til en liten gutt, og i den anledning lagde jeg denne klassiske strikkejakken. Den er strikket etter oppskrift fra boken Myks start i alpakka fra Garnstudio. Veldig enkelt mønster som jeg synes ble veldig pent. Også er det et enkelt mønster å strikke frem og tilbake, så det gikk veldig raskt. På lørdag så jeg et tvillingpar i en barnevogn i Bogstadveien – i akkurat denne jakken. De var supersøte! Nå gleder jeg meg til å sende den til Stavanger imorgen.

Responses

  1. Nydelig jakke i herlig farge! Tusen takk for info om garn og oppskrift. Myk start-boka har jeg faktisk, men jeg kjente ikke igjen jakka da jeg bare så «toppen» i logo-fotoet. Jakka i boka ser tykkere ut (pga kasjmir-garnet?). Din versjon ser så luftig og lett ut, kanskje er det også takket den himmelske fargen!

  2. Hei!
    Nydelig jakke. Skal snart begynne å strikke til min lille nevø som kommer i oktober:-) Du har vel ikke mulighet til å sende oppskriften på mail til meg? Mvh Elin Lilleskog


Legg igjen en kommentar

Kategorier

