Publisert av: mholstad | juni 7, 2009

Bolero i Kid Silk og Cotton Viscose – Garnstudio

IMG_0297

Dette skal bli min nye sommerbolero til småkalde sommerkvelder. Tror den kan bli fin til kjoler:) Kid silk og cotton viscose er perfekt å kombinere – bomullsgarnet tilfører tyngde, så jeg tror passformen blir fin. Nå er jeg ferdig med ryggen og en arm,  så her gjelder det å utnytte strikkelysten mens den er tilstede. Det å ha mye nytt garn i hus, gjør jo at jeg har lyst å begynne på noe nytt HELE tiden! Men denne skal jeg nå skynde meg å gjøre ferdig:)

bolero kid silk

Responses

  1. Lækker!
    Men loer ikke Kid Silk ganske mye? Har ennå tilgode å finne et mohair-garn som ikke loer så mye…

    • Hei Mona,
      nei slutt da! Vil ikke ha noe loing. Den er ganske så supertynn, så satser på at det går bra. Skal holde deg underrettet. Hvordan står det til med deg? Go klem:)

  2. Savner bilde, da…

    Har MASSE Cotton Viscose liggende, så kanskje jeg prøver meg på blanding med Kid Silk?


Legg igjen en kommentar

Kategorier

