Publisert av: mholstad | juni 7, 2009

Muntert sommersjal i havskum

IMG_0208

Dette sjalet tilhører påskeproduksjonen, egentlig… men siden det er en heftig jobb å feste trådene, så er det først ferdig nå:) Jeg bare måtte lage noe med litt farge, og som jeg kan glede meg til å bruke hele sommeren. Ble ganske så fornøyd både med fargevalg og resultatet generelt. Jeg strikker havskum-mønster over 8 pinner, så 2 omg rett hvor jeg alltid brukte lilla.  Synes det ble ganske fresht, og nesten litt a la Odd Molly:) Garnet er mandarin petit.

Responses

  1. Hey!

    Kan ikke huske å ha sett dette «real life», men det ser «bærre lækkert» ut!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

