Publisert av: mholstad | juni 7, 2009

Ooops – salg på garn fra Drops…

IMG_0324

Jeg har jo alle hullrom i leiligheten allerede fullstappet av garn, men…40% er jo en grei deal, da! Dessuten må det nevnes at dette ikke var til å unngå, rent genetisk og arvemessig. For  ca 20 år siden stod jeg i døråpningen til min mors syrom mens hun ordnet litt i alle de spennende sakene. Aller mest la jeg merke til høyskapet hvor strikkegarnet var/fortsatt er. Jeg stilte et helt ærlig spørsmål, og jeg glemmer aldri min mors latter …. og ikke minst alle gangene vi har ledd av det i ettertid! For jeg spurte: «Mamma, e de normalt å ha so mykje tråd?» Og min mor svarte: «Nei, de e de ikkje!» Så da er det unormalt, og da er vel slik at det er lite å gjøre med – uansett, her er beviset på at arven går sin gang:)

Responses

  1. som herren i huset kan jeg skrive under på at det er er endel tråd i heimen ja.
    Send meg en mail så kan vi ordne en bra pris på garn, strikkepinner str1-6, knapper og ikke minst flere årganger med mønster,tabeller og oppskrifter…


Legg igjen en kommentar

Kategorier

