Publisert av: mholstad | november 21, 2009

Mitt Ruffles skjerf

Jeg fant et nydelig sjal på Bentes sin blogg, hentet fra Cosmicpluto, det heter Ruffles. Oppskriften er til salgs via Ravelry, søk bare på ruffles scarf.  På bloggen inne og ute, finner du også en lignende variant som Mona har laget. Det er ganske så enkelt, og kanskje behøver man ikke oppskrift, det er bare å øke med dobbelt maske antall til du får mange nok rysjer. Jeg har brukt bomullsgarnet Paris fra Garnstudio, tror jeg brukte 4 nøster på pinner nr 5.  Jeg laget også et til en venninne i bursdagsgave, må få lagt ut bildene av det også. Kommer snart:)

 

Legg igjen en kommentar

Kategorier

