Publisert av: mholstad | november 22, 2009

Pute med flettestrikk – a la Lexington

På tide å tenke på julegaver. Jeg synes alle putene som er til salgs rundt omkring er så fine – men så tenker jeg alltid at en slik en kan jeg jo enkelt lage selv! Saken er bare at den at det ikke alltid er puter man vil lage. Uansett, jeg har selvkomponert et mønster til en flettemønstret pute etter inspirasjon fra Lexington. Jeg bruker denim tweed på pinner 6, og da går det jo ganske så greit unna. Tenkte å strikke baksiden i perlestrikk, så kan man snu puten om man ønsker.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

