Publisert av: mholstad | november 24, 2009

Endelig – Maskepi er kommet i hus!

Jeg bestilte denne boken hos hobbyklubben, og det har tatt ekstremt lang tid før den kom i posten denne gangen. I mellomtiden rakk jeg å lese anmeldelser i Aftenposten og smugtitte i den hos mamma – så forventningene har vært store! Nå er den her, og den er en fryd for øyet. Virkelig masse inspirasjon og kreativitet. Denne skal jeg lage noe fra, men først i julen – BASTA! Tør ikke å telle ufoer lengre… Så lurer du på hva du gir en strikkeglad i julegave? Maskepi fra Tine Solheim – og her er alle mønstre i eget hefte i boken, det liker vi!

Responses

  1. Ja det er virkelig mye sprekt i denne boka. Jeg strikket den store grå halsen i jula og den ble fin selv om jeg ikke fikk tak i rett garn. Jeg brukte Alfa. I tillegg ble det et par pulsvarmere.
    Randi


Legg igjen en kommentar

Kategorier

