Publisert av: mholstad | januar 2, 2010

Julens produksjon: sjal i palett

Dette sjalet strikket er strikket etter oppskrift fra Mix dame fra Sandnes garn i garnet palett.

Sjalet er strikket på pinner nr 8, og det brukes bare et nøste, siden de er på hele 100 gr. Jeg valgte å pynte sjalet med noen dusker i endene, og vasket det i tillegg litt for å få det litt mykere.

Garnet er superwash, så det kan ikke toves (jeg skulle ønske det var mulig). Ideelt, så hadde jeg nok strikket sjalet på pinner nr 7, siden jeg synes det ble litt løst med pinner 8.  Tror jeg skal sjekke hvilke andre farger som finnes,  bare elsker å strikke sjal. Også er det gode å bruke nå på vinteren, blir helt avhengig.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

