Publisert av: mholstad | juli 13, 2010

Hals på et blunk!

(Bilde hentet fra www.pickles.no)

Jeg er inne i min siste uke før ferien, med mye jobb – og da er det fantastisk å ta en pause innimellom å titte på alle de fine strikkebloggene rundt omkring. På bloggen hekta på strikk fant jeg denne kule halsen. Den er fra pickles,  så jeg logga meg inn å fikk kjøpt garn med en gang! Motivasjon! Gleder meg til garnpakke i posten – har aldri bestilt usett før, så dette blir spennende! Har en del hvit Kid Silk liggende fra en UFO, så den skal jeg legge til denne fargen her (bare navnet er til å bli fristet av: Gråpus!). Mon tro om ikke den blir fin deilige til høstturer? Nå skal jeg bare gå til anskaffelse av pinner nr 15, det finnes faktisk ikke i lagerbeholdningen – det skulle man ikke trodd…

Responses

  1. Hei 🙂
    Picklesgarn er kjempedeilig! I hvert fall de typene jeg har prøvd som ekstra fin merino, abulitabomull og babymerino – gled deg virkelig!
    Jeg har faktisk tenkt på å strikke den halsen selv – finfin er den!
    Koselig å se at du har begynt å blogge igjen, synes du har en fin og kreativ blogg 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

