Publisert av: mholstad | januar 9, 2011

Godt nytt strikke-år! Jeg starter året med en ny bok.

Godt nytt år alle sammen!

Jeg fant denne spennende boken i helgen. Den har mange fine oppskrifter, som alle tar utgangspunkt i å starte på toppen av klesplagget. Her legges det opp på en heklet maskerad, som senere tas bort for å strikke delene sammen. Det ser umiddelbart litt vanskeligere ut, men egentlig tror jeg det er en vanesak. Boken inneholder kjoler, jakker, tunikaer, topper og litt småplagg. Jeg vil gjerne nå gjøre ferdig en haug med ufoer, deretter skal jeg få lov til å begynne på noe i denne boken. Har hørt meg selv si dette før…men seriøst, nå MÅ jeg gjøre ferdig en del ting… og bruke opp en del garn… basta!

Denne tunikaen ble umiddelbart en liten favoritt:

Se på denne kjolen her for eksempel, den er nydelig synes jeg!

Eller hva med denne omslagskjolen:

Og til slutt denne søte, røde saken her:

Responses

  1. åååå så masse fint i den boka da.
    Blir nesten som å lære å strikke på nytt, når en skal begynne oppe og strikke nedover ….
    Ha en fin søndagskveld


Legg igjen en kommentar

Kategorier

