Publisert av: mholstad | januar 23, 2011

Lue og hals i Denim fra Rowan

En god venninne  har bursdag på selveste nyttårsaften, så da ble strikking i romjula. Det ble lue som i NRK lue look alike med tilhørende egenkomponert hals.

Begge deler strikket i Denim fra Rowan på pinner nr 5. Halsen er strikket i vrangbord, 2 r og 2 vr. Siste omgangen økte jeg 1 maske på hver rette og vrange felt, slik at den ble nesten dobbelt så stor – da ligger den fint over skuldrene.  Deretter heklet jeg en enkel kant rundt begge kantene.

Responses

  1. Flott sett du har strikka!

  2. Hei!
    Line-lua with a twist 🙂
    Artig hals! Garnet ser utrolig deilig ut.
    Ha en fin uke, Marita!

  3. Fantastisk mye fint du har laget! Måtte bare legge deg til i leselisten min 🙂 Gleder meg til å se mer! Hilsen Christina

    • So utruleg mykje fint. Gler meg til meir…


Legg igjen en kommentar

Kategorier

