Publisert av: mholstad | februar 27, 2011

VM-strikk i siste liten!

I siste liten før VM kom jeg frem til at det må strikkes noe til oss – alt av vm-luer etc er jo gitt bort! Så da gikk jeg til innkjøp av mer garn (imot mine egne strenge prinsipper, men det er jo  VM i Oslo!). Jeg skal strikke fanastrømper til mannen og vm lue til meg selv, på under en uke. Wish me luck!

Oppskrift på strømper fra dette heftet fra Sandnes:

Det blir disse strømpene til mannen i sort og hvitt.

Kattepusen Shivaz følger nøye med på tempostrikk:

Så da spørs det om strømpene er å finne i kollen på torsdag – best å henge i!

Responses

  1. Ærlig talt, nå har jeg venta SÅÅÅ lenge på det tovede teppet mitt! JEG kommer alltid i siste rekke – når det gjelder strikkede ting, vel å merke…. Mrrrrrrrrrrrr..


Legg igjen en kommentar

Kategorier

