Publisert av: mholstad | august 29, 2011

Pilespids-topp fra Lene Holme Samsøe

Jeg ville lage en sommertopp i presang til min niese – og da falt valget på denne toppen som jeg har tittet på så mange ganger. Bildet er fra den danske boken Børnestrik fra Lene Holme Samsøe.  Det er masse fint i den, så den anbefales!

Toppen er strikket i Mandarin Petit, på pinner 3. Det var så mange fine farger å velge mellom!

Jeg valgte disse fargene.

Fordelen med denne enkle toppen er at man kan ta den med overalt underveis, siden mønsteret er svært enkelt og «lager seg selv» – nesten.

Mønsteret dannes ved økninger og fellinger midt foran og bak – svært enkelt! Veldig effektfullt!

 

Responses

  1. super søt …. håper jeg «husker» denne til neste vår – for denne fikk jeg lyst å strikke til snuppa mi

  2. Kjempefin,blir nok ei glad jente når hun får denne!!
    Har sittet og kost meg ved å lese i bloggen din..Bare sååå utrolig mye flott og fint du har laget. Titter gjerne innom deg en annen gang også. 🙂
    Ønsker deg en fin-fin og kreativ uke! Klem

    • Tusen takk for at du tittet innom! Nå fikk jeg en ekstra dose motivasjon til å oppdatere bloggen min oftere! Skal nå titte innom din! Fin uke til deg også:)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

