Publisert av: mholstad | oktober 28, 2011

Flettestrikket pannebånd og hals

Jeg ble fristet til å prøve meg på høstens flettestrikk fra Garnstudio.

Svigerinnen hadde bursdag, så da ble det en riktig god anledning til å begynne på noe nytt:) Her er halsen strikket ferdig.

Oppskriften fant jeg på Garnstudio, og jeg valgte å strikke med 2 tråder Rowan Denim og en tråd Kid-Silk.

Jeg laget pannebånd, og lot Shivaz’n teste det ut. Det syntes han var stas:)

I mangel på en modell måtte jeg bruke verandastolpen:)

Responses

  1. Det setter var nydelig- eg er sikker på at det faller i smak!

  2. Så fint! 🙂

  3. Kjempe fint! Takk for tipset, tenkte å strikke halsen i den serien i julegave.
    Ha ein fin dag!
    Solbjørg
    Ps: det er ein gi bort i bloggen min!

  4. Åååhh… kor fint, Marita!! Heldige svigerinne…;) Kan eg føye det på lista til Santa, tru…? Gleder meg til vi sjåast:) Klem Aina


Legg igjen en kommentar

Kategorier

