Publisert av: mholstad | desember 27, 2011

Babyteppe fra Pickles – Lun bris teppe

Jeg var så heldig å få en garnpakke med oppskrift av min svigerinne! Snakk om perfekt gave! Pakken inneholdt garn og oppskrift til babyteppet Lun Bris fra Pickles – i deilige jentefarger. Dette teppet blir beholdt her i heimen, til lisja som ventes i mai:) Så nå skal strikkeproduksjonen av jentetøy settes igang for alvor!

Teppet strikkes i økologisk bomull, 300 gram, på pinner 5. Skal innrømme at jeg hadde vanskeligheter med å slippe ned alle kastene, i frykt for at jeg gjorde feil, at det skulle rakne. Men neida, det gikk kjempefint, og effekten er virkelig vakker!

Teppet blir lett og luftig- veldig fint som vognteppe til sommeren.

Responses

  1. Ja, det var en fin gave! Så flott blogg du har, med masse fin strikk:) legger deg til i listen min jeg:)

  2. Dette teppet holder eg også på med. Ikke de samme fargene, og mitt strikkes i ull. Litt morsomt å se i andre farger:)
    God helg!

    • Heisann, og takk for hyggelig hilsen! Du må legge ut teppet så jeg får se:) Kanskje jeg må lage et i andre farger i ull, også. Veldig fin blogg du har, legger deg til på listen min. Ha en god strikkehelg:)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

