Publisert av: mholstad | april 20, 2012

Mens vi venter…gammel,arvet babykurv blir som ny.

Denne kurven lå jeg i som baby,det samme gjorde min bror og min mor! Veldig glad for å ha en slik skatt i familien. Nå innredes den til jenta som kommer. Mamma hjalp meg med blondekapper,mens jeg har sydd trekk og blonder innvendig.

Trekket sydde jeg på for hånd med små sting, slik at mest mulig av kurven vises.

Med blondekapper rundt blir den helt nydelig, eller?

Her skal nok vesla sove godt:)

Responses

  1. Så fin! Og så herlig det er med arvede møbler. Må ta godt vare på det. 🙂
    Begynner det å nærme seg ankomst?

    • Hei,og takk for at du tittet innom. Her er det 3 uker igjen,så nå er det bare å vente:) og,ja,jeg skal ta godt vare på den,virkelig stas å ha.
      Hilsen Marita

  2. En sånn kurv er gull verdt:-) vår lille skatt stortrives i sin, blir så lunt og koselig i forhold til en stor seng 🙂 Kjempesøt ble den med blondene på og perfekt til en liten prinsesse!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

