Publisert av: mholstad | april 20, 2012

Rekker jeg å bli ferdig med dette settet, mon tro?

Dette settet har jeg hatt på «TO DO-lista» mi lenge, og endelig har jeg begynt! Oppskriften er hentet fra Dale sitt hefte nr 226, Baby Hentesett.  Der er det strikket i babyull, men jeg har valgt å lage det i mandarin petit.

Mønsteret på buksen er faktisk litt oppmerksomhetskrevende, så dette passer best å pusle med hjemme i sofaen. Tror ikke jeg kommer til å huske dette utenat.

Det er bare å strikke på, håper jeg blir ferdig i tide:)

Legg igjen en kommentar

Kategorier

