Publisert av: mholstad | mai 8, 2012

Verdens fineste vognteppe fra ho mamma!

Mi kjære mamma er en racer på hekling, så vi diskuterte oss frem til en variant tidligere i år, hvor hennes hekleferdigheter ble kombinert med mine fargeønsker. Luksus for meg kan man trygt si:)

Resultatet ser dere her – rett og slett helt utrolig vakkert!

Teppet er rett og slett eye candy, og jeg gleder meg til trilleturer i solskinn!

Teppet er heklet etter oppskrift fra boken Helt enkel hekling av Tove Fevang, og det opprinnelige teppet ser slik ut:

Håper noen ble inspirert til å hive seg over garn og krok!


Svar

  1. Et nydelig teppe. Kan du fortelle meg hvilket garn du har brukt?

    • Hei, takk for hilsen. Garnet er Muskat fra Drops. Beklager sent svar!

  2. For et vakkert teppe. Skjønner godt at du er fornøyd med det!

  3. Nydelig!! SÅ heldig du er 🙂 Fargene var jo bare helt perfekte sammen 🙂

  4. Dette teppet er nydelig, har sett på det mange ganger 🙂 Flotte farger og fint mønster. Jeg har gjort flere forsøk på å få satt sammen rutene slik at «sømmen» mellom blir fin, men blir ikke fornøyd. Kan jeg spørre hva slags teknikk du bruker?


Legg igjen en kommentar

Kategorier